top of page
ICARD EKRANLAR.png

iCard Teknik Özellikleri 

iCard Ana Yazılımı

iCard yazılımı güncel web teknolojileri kullanılarak hazırlanmıştır. İşletim sistemi bağımlılığı olmadan tarayıcı olan her cihazdan güvenle erişim sağlayabilirsiniz. İki adımlı doğrulama ve IP kısıtlama gibi opsiyonlarla güvenliği en üst düzeye taşıyabilirsiniz.

Bu nedenle; her kullanıcı için ayrı bir bilgisayara kurulum yapılması gereklidir. Kurulum işlemi oldukça basittir. Ancak; kurulumun tamamlanması için; her seferinde ilgili şirket yöneticisinin (Admin) cep telefonuna gönderilen özel kodun sisteme girilmesi gereklidir. Aksi durumda hiçbir bilgisayara kurulum yapılması mümkün değildir. 

Lisanslama kurulan bilgisayar başına yapılır. 

Yazılım Genel Özellikleri aşağıdaki gibidir.

  • El Okuyucu, Kartlı Sistemler, Parmak İzi ve Retina Okuma sistemleri ile entegerasyon, 

  • Birden fazla Bölge tanımlama,

  • Kişilere saat ve günlere göre farklı kapılara/bölgelere geçiş izni verme,

  • Personel giriş ve çıkış saatleri takibi, eksik ve fazla çalışma raporları,

  • Detaylı Personel Bilgileri,

  • Misafir takibi,

  • Anti Pass-Back (Arka arkaya geçiş yapmayı engelleme) özelliği,

  • Birden fazla şubenin tek bir merkezden takibi,

  • Cloud teknolojisi ile Online olarak dünyanın her hangi bir yerinden anlık takip,

  • Kurumlara özel, offline ve online olarak kendi server'larında çalışabilme imkanı,

  • Uygun donanımlarda (Ör. Turnike üstü ekran) donanım üzerinden giriş yapan kişilere mesaj iletme, ("Hoşgeldiniz Sn. Cenk Ataman" ya da "Bu alana giriş yetkiniz yoktur" vb)

  • Anlık olarak binada kaç kişi olduğunu ana ekranda görebilme,

iCard Ana Yazılım içeriği

  • Kişi ( Personel kayıtlarının alındığı bölüm)

    • Personellere manuel geçiş verme

    • Toplu aktivasyon gönderimi ( Uygulama indirmeleri ile ilgili)

    • Personel geçiş yetki grubu atamaları

    • Mesai başlangış – bitiş girişleri

    • Antipassback uygulaması

  • Mobil Bildirim

  • Mobil bildirim gönderme

  • Bugün-Bu Hafta – Bu Ay sorgusu

  • Gönderim tarihine göre sorgulama

  • Kişi Adı – Soyadına göre sorgulama

  • Şube Adına göre sorgulama

  • Yazdırma – Excele alma

  • Cihaz Takibi ( Cihazların 24 saat içinde kesinti olup olmadığı konusunda bilgi sahibi olunması için)

    • Tüm cihaz sorgulama

    • Sadece offline cihazları görme

    • Kesinti yaşayana cihazları görme

  • Günlük Geçiş Süresi ( Personellerin günlük geçiş sürelerini detaylı olarak raporlanmasını sağlar)

  • Personel Geç Kalma – Erken Çıkma süresini görme

  • Günlük çalışma Süresini toplamını görme

  • Birim veya Departmanlara göre filtreleme

  • Günlük-Haftalık-Aylık geçiş sorgulama

  • Geçişleri yazdırma – Excele alma

  • Geçiş Tarihine göre sorgulama

  • Şube Adına göre sorgulama

  • Kişi Adı – Soyadına göre sorgulama

  • Kişi kartına göre sorgulama

  • Geçişler ( Personel günlük tüm geçişlerinin raporlanmasını sağlar)

  • Günlük-Haftalık-Aylık geçiş sorgulama

  • Geçişleri yazdırma – Excele alma

  • Geçiş Tarihine göre sorgulama

  • Kişi Adı – Soyadına göre sorgulama

  • Şube Adına göre sorgulama

  • Misafir Geçiş Raporu 

  • Gün içindeki misafir raporlarını alana bilir.

  • Günlük-Haftalık-Aylık Misafir sorgulama

  • Yazdırma – Excele alma

  • Geçiş Tarihine göre sorgulama

  • Kişi Adı – Soyadına göre sorgulama

  • Şube Adına göre sorgulama

  • Misafir tanımlama 

  • Misafir yeni kayıt alanı

  • Günlük-Haftalık-Aylık sorgulama

  • Geçici karekodlu kart ile geçiş

  • Kayıt Tarihine göre sorgulama

  • Geçici Karekodlu bilet ile geçiş

  • Yazdırma – Excele alma

  • Şube Adına göre sorgulama

  • Geçici karekodlu kart teslim alım ekranı

  • Saatlik Geçiş Adetleri

  • 60 dk zaman dilimi içinde cihazların saatlik geçiş adetlerini gösterir

  • Firma Kayıtları

  • Kişinin birden fazla firmada çalışma durumdan diğer firmalara kayıt açılması içindir.

  • Notlarım

  • Kullanıcılar kendine ait notları sisteme girişlerini yapıp İCard üzerinden hatırlatma yapılmasını sağlanabilir.

  • Mesajlarım

  • İCard kullanıcılarının kendi aralarında İCard üzerinden mesajlaşmasını sağlar.

Yukarıdaki liste satın alınan paketlere göre değişiklik gösterebilir.

iCard Ana Yazılımı
Entegrasyonlar

iCard ana yazılımı ile aşağıdaki başlıklarda entegrasyonları kolayca gerçekleştirilebilmektedir. 

  • Toplu SMS

  • Sanal POS (Banka ve SanalPOS firmaları)

  • Otopark geçiş kontrol sistemleri (Plaka okuma vb.)

  • PDKS yazılımları

  • Teknokent Yönetim yazılımları

  • Web servisler aracılığı ile veri alıp verebilen tüm donanım ve yazılımlar.

Sunucular

iCard yazılımında oluşan verilerin saklanması ve yedeklenmesi için Argedan'a ait özel sunucular kullanılabilir. Ancak; şirketler verilerini kendi sunucularında saklamayı istemeleri halinde minimum aşağıdaki konfigürasyonu sisteme ayırmaları gereklidir.

Sunucu

  • Windows Server 2016 veya üstü bir versiyon

  • Windows IIS server

  • Microsoft SQL Server 2014 veya üstü

  • Min. 16 GB Ram

  • Min. 2 Core Cpu

  • Min 50 GB disk alanı

 

Yapılandırma

  • Uygulama arayüzü için SSL tanımlı domain talep edilir. Örneğin; icard.parisplaza.comgibi. Domain sunucuya 80 ve 443 portundan erişebilmelidir.

  • Soket servisinin tanımlanacağı bir domain daha talep edilir. Örneğin; icard-socket.parisplaza.com gibi. Domain sunucuya 443 portundan erişebilmelidir.

Mobil Uygulama

iCard mobil uygulaması dünyada yeni nesil yazılım firmaları tarafından sıkça tercih edilen React Native dilinde yazılmıştır. iCard yazılımı ile birebir entegrasyonu; şifreli ve güvenli web servisler aracılığı ile gerçekleşmektedir. 

iCard uygulaması genel bir uygulamadır ve tüm Argedan müşterileri aynı uygulamayı kullanmaktadır. Uygulamanın tek olması, Argedan'ın yapmış olduğu tüm geliştirme ve yeniliklerden tüm müşterilerin aynı anda faylanması gibi çok önemli bir avantaj sağlamaktadır. Müşterilerin son kullanıcıları; uygulamayı ilk açtıklarında bir kerelik bir İŞLETME KODU girmekte ve sonrasında kendi Kullanıcı adı ve Şifreleri ile uygulamayı açabilmektedirler. 

iCard uygulaması Apple ve Google mağazalarından ücretsiz olarak indirilebilir ancak yalnızca ilgili kurumların gönderdiği özel aktivasyon kodları ile çalışmaktadır. 

 

 

Mobil Uygulama

Modülleri

iCard mobil uygulaması ana yazılım ile web servisler aracılığı ile entegre çalışıyor olması nedeniyle standart modüllere özel modüller eklemek her zaman mümkündür. 

iCard Standart Modülleri

Karekod ile geçiş

Geçiş Hareketleri (Kişilerin tesise giriş - çıkış saatleri, içeride kalınan süre) 

Duyurular (Ana firma tarafından yapılan duyurular)

iCard Opsiyonel Modülleri

E-Cüzdan (Kredili ön ödeme sistemi)

Cafe vb. alanlarda ön ödemeli sistem ile satış

Yemekhane takip / geçiş kontrol

Kredi kartı (SanalPOS) entegrasyonu ile e-cüzdan yükleme

Teknokent Modülleri

Tekli firma giriş-çıkış kontrolü

Birden fazla firma giriş-çıkış kontrolü

iCard Misafir Kullanımı

iCard mobil uygulaması kullanılan tesislerde misafirler için aşağıdaki alternatifler kullanılabilir. 

Geçici karekodlu kart : Bu yöntemde önceden her biri farklı karekod basılmış plastik kartlar, gelen misafirlerin kaydı yapılırken sisteme kaydedilir ve misafirler giriş-çıkış için bu kartı kullanabilirler. Çıkışta kartlar geri alınır ve kimlikler iade edilir. Kaybolan kartlar kolaylıkla sistemden kullanılamaz olarak işaretlenebilir. Tasarımlar firmaya özel yapılabilir.

 

 

 

 

 

 

 

 

Geçici Karekodlu Bilet : Bu yöntemde; misafirlerinizden kimlik almak zorunda olmazsınız. Kayıt sonrası; kişiye kimliğini iade eder ve özel yazıcıdan çıkan ve giriş-çıkış için tek kullanımlık kağıt bileti misafirinize verebilirsiniz. Kullanım sonrası biletler atılabilir. Tasarımlar firmaya özel yapılabilir.

bilet 2.png
bilet 1.png

Mobil uygulama

desteklenen işletim sistemi

versiyonları

iCard mobil uygulaması aşağıdaki işletim sistemlerini desteklemektedir. 

Android (Google) ;  5 ve üzeri

iOS (Apple) ; 10 ve üzeri

(Argedan'ın işletim sistemlerinin yapacağı değişikliklere ve yeni versiyonlarına göre; kullanılabilecek minimum versiyonları zaman içerisinde değiştirme hakkı saklıdır.) 

bottom of page